jasper-in-canada.reismee.nl

het einde komt in zicht. of toch niet??

hey mensen,

wat gaat de tijd toch ontzettend snel.

Er is alweer van alles gebeurd tussen florida en nu.

We zijn de maandag 22 maart terug gekomen.

Dinsdag was ik alweer aan het werk, maar ik had het gevoel of had ik een week nodig om bij te komen.

De hele week stond natuurlijk ook direct weer vol gepland met van alles en nog wat,

Dus die rust kon ik wel vergeten.

Donderdag zijn we naar alice in wonderland geweest met Thomas en Anne.

Ook al viel de film wel wat af, toch was het wel gezellig.

Vrijdag was een wilde avond op stap.

Weet eerlijk gezegd alleen nog dat het super gezellig in de rij was.

De rest is compleet aan mij voorbij gegaan.

Natuurlijk ook niet vreemd als je van te voren rechtstreeks uit de whiskeyfles drinkt.

Zaterdag zijn Whitney, Thomas, Megan en ik naar shutter island geweest.

Ook een zeer interessante film, en goed gezelschap.

Afgelopen week was heerlijk weer.

De hele week hebben we zon gehad, heerlijke temperaturen.

In het weekend hebben we zelfs 26 graden gehad.

Goede vrijdag was een vrije dag van het werk.

Echt heerlijk gerelaxed, en we zijn te wandelen geweest door de dundas valley.

Dat is een prachtige vallei dat 2 straten bij ons vandaan is.

Bij Thomas thuis was een barbeque aan de gang.

Het begon om 5 uur, maar ik was er rond 7 uur.

Bij aankomst was het eten al gebeurd, en de stemming zat er al behoorlijk in.

Net even later kwam Megan ook bij het gezelschap.

Iedereen had al genoeg op, en ze wilden nog op stap.

Ik had daar geen zin in, en ben samen met Megan naar “she’s out of my leaque “ geweest.

Ook weer een heel gezellige avond.

Zaterdag ben ik naar Megan geweest in port dover.

Was een heerlijk relaxte dag.

Ook heb ik de rest van de familie gezien.

Toch wel handig als je over een maand naar een trouwerij gaat.

Megan haar zus gaat namelijk trouwen op 15 mei,

En zij heeft mij gevraagd om haar “date” te zijn naar de bruiloft.

We zijn naar Erie beach hotel te eten geweest.

En de avond gewoon rustig bij haar thuis door gebracht.

Zondag zou ik weer naar port dover, maar dan naar Randy thuis.

Daar houd ik ook nog veel contact mee, en je bent daar altijd welkom.

Toch heb ik eerst thomas daar afgezet, omdat ik was uitgenodigd voor een paasdiner bij Megan thuis.

Later ben ik dan ook naar Randy’s huis gegaan.

Komend weekend gaat ook wel weer druk worden.

Vrijdag gaan we weer naar de ierse bup samen met Thomas, Anne, Tatjana (weer een nieuwe nederlandse meid hier in hamilton, die al contact met Anne had) Megan en ik.

Waarschijnlijk zullen er wel meer mee gaan, maar dat zien we dan wel weer.

Zaterdag gaan we op stap in mississauga, en dan slapen we bij Whitney thuis.

Dat is een vriendin van Megan die in mississauga woont, dus dan hoeven we niet meer te rijden.

Natuurlijk zijn er ook wel andere dingen aan de gang hier.

Afgelopen maandag heb ik alle aanvraagformulieren voor werkvergunningverlenging op de bus gedaan.

Ik ben best wel zenuwachtig of alles gaat lukken.

12 mei komt al vrij snel in zicht, en vanaf dan mag ik officieel niet meer werken.

Nu maar hopen dat ik alles heb ingevuld, en dat ik geen formulieren vergeten ben.

Ook al zou het ontzettend fijn zijn om iedereen thuis weer eens te zien, toch heb ik het hier wel zo naar mijn zin dat ik nog wel wat langer wil blijven.

Dit was het eerst wel weer van mijn kant.

Groetjes en heel veel liefs jasper

Reacties

Reacties

mieke

He Jasper,

Het blijft daar een groot avontuur, aan de ander kant van het water. Ik hoop voor je dat je werkvergunning verlengt wordt. Geniet van ervan!

Groetjes Mieke

Gerbrich

T'is één en al feest daar of niet :-)) Net tefolle sûpe hear, dan stearre dyn hersens ôf haha.
En de namme Megan komt wol hiel faak yn it ferhaaltsje foar. Mis ik iets miskien??????
Moai datst it sa nei't sin hast!

Fan Jelmer foar Jasper
Hoi Jasper,
Ik gjin al nei de grutte skoalle ta. Ik fyn it der hiel leuk. Fan'e jûn meie heit en mem ek nei myn skoalle ta want dan is der in 'fancy fair'. Dan kinne we allegear leuke dingen dwaan op skoalle en lekkers keapje.
En ik ha skeelers en in grutte sânbak op myn jierdei krigen.
Do jasper!
Dikke tut Jelmer

Hey, moai om wer efen wat fan dy te hearre! Geniet fan alles en at der mear nijs is hearre we dat graach ;-)

Leafs Ger + rest van de family

Anne

Hee Jas!

Je hebt er weer een leuk verhaaltje van gemaakt! Mooi dat je ons gezelschap wel op prijst stelt, haha...
En hopelijk gaat alles goed met die werkvergunningen, want het zou jammer zijn als je al naar huis moest!
Tot vrijdag!

Liefs

Tatjana

Hee Jasper,

Leuk verhaal. Hoop dat ik ook zo'n doorgewinterde fan van Hamilton word als jij ;)!
Heb zin in de stapavond van vrijdag!

Liefs Tatjana

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!