jasper-in-canada.reismee.nl

goed nieuws!!

alweer enige tijd geleden dat ik weer eens wat heb geschreven.

zoals.

vergeleken met het laatste bericht gaat het nu stukken beter.

via een tante van mij ben ik met iemand in contact gekomen die bij een groot bouwbedrijf werkt.

het bedrijf heet Maple Reinders.

ik heb dus contact opgenomen, en mijn probleem voorgelegd.

binnen zeer snelle tijd heb ik een gesprek gehad, en kreeg ik te horen dat zij mij wel verder wilden helpen in het hele proces.

ondertussen heb ik een contract getekend.

er is een aanvraag voor een “labour maket opinion” ingestuurd.

daarna was het lange tijd wachten.

gister heb ik eindelijk reactie gekregen.

Human Resources keurt de aanvraag goed op 1 voorwaarde.

mijn contract was getekend voor 22,63 per uur.

en het werd goedgekeurd als dat omhoog werd gebracht naar 24,65 per uur.

Maple reinders is daar akkoord mee gegaan.

wooooohhoooo eindelijks is dat erdoor.

ik ben echt zo blij, ik kan wel een gat in de lucht springen.

nu heb ik een paar week geleden een nieuwe aanvraag in gediend voor een nieuwe werkvergunning.

de vorige werd afgekeurd om de reden dat ik niet een goedgekeurde labour market opinion had.

nu met de nieuwe aanvraag moet ik dat nu dus aan dat dossier toevoegen, en dan gaat het waarscheinlijk allemaal goedkomen.

en dan kan ik gelukkig eindelijk een reis naar huis plannen zonder erover in te zitten dat ik canada niet meer binnenkom.

tussen Megan en mij gaat het nog steeds ontzettend goed.

zij help mij met veel dingen, en sinds mijn auto uit de verzekering is, rijdt zij me overal heen.

we zijn naar een stuk of wat bruiloften geweest,

we zijn naar windsor geweest voor een weekend bij Megan haar zus.

friday the 13th was ook weer geslaagd.

ondertussen zit ik nog niet helemaal stil.

bij David en Nancy thuis ben ik in de kelder aan het opknappen.

de buurman vroeg of ik een kijkje wilde nemen naar de trapleuning die los zat.

en momenteel ben ik bij randy thuis een deck aan het opknappen.

dus ik hoef me echt niet te vervelen.

als het allemaal mee zit dan ben ik binnen een paar week weer aan het werk.

ik kan wel weer wat regelmaat in mijn leven gebruiken.

hopelijk kan ik jullie binnenkort vertellen wanneer ik eindelijk weer eens friese grond sta.

kan niet wachten om iedereen weer te zien.

groetjes vanuit een heerlijk kleurrijk canada.

veel liefs Jasper

Reacties

Reacties

Anne

Jas!
Ben super blij voor je! Eindelijk verandering :) Wel jammer dat onze favo Fries nu gaat emigreren hoor :( Ik vind nog steeds dat je een keer Carnaval in Brabant moet komen vieren :D Maar...volgens mij hebben jullie het nog steeds super naar je zin daar, goed zo! Doe Megan de groetjes van me!
Liefs,
Anne

Jit

Hey Jaspertsje,

gefeliciteerd met je verblijfsvergunning. Zo te lezen heb je helemaal niet zo de behoefte naar Friesland terug te gaan ;P Fantastisch natuurlijk dat het jou daar zo goed afgaat in het kleurrijke Canada. Jij sweeft volgens mij helemaal van het geluk.

Succes Daro!!


PS: Ohw, wat ik mij afvroeg - Watvoor bedrijf is Maple Reinders eigenlijk? Kun je gewoon blijven doen waar je goed in bent? Timmeren en klussen enzo?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!