jasper-in-canada.reismee.nl

ontzettend druk, maar wel met veel leuke dingen

hey hoi,

zal maar weer eens een paar minuten nemen om wat te schrijven,

de afgelopen weken zijn echt ontzettend gezellig geweest.

een paar keer wat filmavonden gehad door de week, en in het weekend was er ook wel genoeg te doen.

in de weekenden is er ook wel genoeg te doen.

wil overal wel heen, maar je kunt helaas niet alles tegelijk doen.

3 weekenden geleden zijn we naar port sydney geweest waar ik het echt super naar mijn zin had.

van alles in de sneeuw beleefd, met kleine sleetjes achter een sneeuw scooter aan en dan proberen zitten te blijven.

verder nog lekker met sneeuwscooter zelf omgespeeld, en hele wandelingen door de bossen gemaakt.

echt ontzettend gaaf.

het de week daarna hebben we de donderdag vrij gemaakt om even lekker te gaan skien met Anne, Thomas en ik.

echt een hele gezellige dag gehad, en het skien ging ook echt heel goed voor een eerste keer.

alhoewel Thomas een paar keer vreemd de heuvel af is gekomen, en Anne en ik in een deuk lagen van het lachen, zijn we toch heelhuids thuis gekomen.

de vrijdag erna was mijn verjaardag, maar die is heel rustig verlopen,

kwam met een migraine thuis van werk, dus ben na het eten op bed gestapt.

de zaterdagochtend hebben David en Nancy me mee uit eten genomen voor brunch.

afgelopen weekend hadden we een mannenweekend in port sydney.

was zoals natuurlijk ook weer heel veel lol in de sneeuw.

weer allemaal gekkigheid op het kleine meertje.

met de sneeuwscooter over mary lake heen gecrost.

en zondag zijn we te kleiduif schieten geweest met een shotgun.

en dat ging de eerste 2 rondes niet zo hele goed, maar de laatste ronde had ik 9 van de 10 klei schijven raak.

komende week is 4 daagjes werken, en dan vertrekken we donderdag rond 5 uur in de middag richting florida.

hopelijk kunnen we vast ff een kleurtje oppikken,

de weersvoorspellingen zijn goed met een lekkere 26 graden.

groetjes een tot het volgende verslag

jasper

Reacties

Reacties

Jitske

Hey Jasper,

Leuk om de foto's te zien en je verhaal te lezen.
En jouw vooruitzichten zien er ook niet slecht uit!
Heb afgelopen zaterdag de hele dag gewerkt op school; geholpen met de opendag. En daar krijg ik ook een kleinde vergoeding voor.
's avonds een feestje van Beppie in een kroegje hier.
En verder bevalt het me ook erg goed op het kamertje in Grunn.
Ben op dit moment alleen snot en de snot verkouden...
Spreek je deze week later op skype!!

Greetz Jitsie

Anke

Heey Broerkee!!

"I'm living life at the fullest, and enjoy every single moment of it!!" Nice, dat hast mooi sein!! Cool dot we sa happy binne ;). Wer super verhaaltsje!! (mar ken stiekem wol merke dot dyn Nederlands achterút gjit :P hahaha).

Marre Bert is een jongen die ik op internet tsjin kom bin (hie hiet eigenlijk net Bert, mar iederien jirre nimt him sa haha). Ha em nog nooit sjoen jer, mar hie komt miskien tonsdje even nei Antwerpen ;). Lit wol even witte hoe dot oaron is.

Jirre gjit olles fjirder syn gonkje, foar skoalle net folle te dwaan want olle lessen folle steeds út, dus dy oeren fulle we wer op mei kroegentochtjes haha. Dusse I'm Living Life at the fullest to ;) haha.

Dit weekend binne Mem en Marten jir west. Wie echt hiel gezellig en chill. We ha shopt, films sjoen, opstap west, en jir mar wat lekker omhinge. Oankommend weekend komme Gerbrich en Evert mei Jildou en Doutsen. Iederien is jir hast ol west, dus et is toch hast dyn beurt Jas! :p Wist nou trouwens ol wanneerst jir komst yn de simmer?? Jaaaah ik bliuw it freegjen!! :P

Nou ik sil my es even klear meitsje, want we sille de sted even yn ;).

Ik hoop dat we nog even skype foardast nei Florida gjist!!

Love you Broerke!
Xxx anke

Anne

Hee Jas!

Leuk verhaaltje! Niet dat ik het nog niet wist, maar toch ;) Port Sydney ziet er echt zo gaaf uit! Wat een lieve Bambi!
Enne die verjaardag van jou gaan we echt nog wel vieren, want daar ga je dus mooi niet onderuit komen! Spreek je snel weer! Bedoel dat Nederlands moet blijkbaar toch weer even geoefend worden :P

Liefs,
Anne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!