jasper-in-canada.reismee.nl

ongelovelijke kleuren

hallo allemaal.

het is alweer een tijdje geleden dat ik er een verhaal op heb gezet,

maarja alles begint hier al zo te wennen dat het als gewoon voelt.

niet echt iets om interresante verhalen over te vertellen.

altijd nog zeer druk aan het werk.

ondanks dat het weer wat veranderd en het een beetje kouder wordt, is het hier nog steeds prachtig.

de bomen krijgen steeds meer de kleuren van de herfst,

en normaal in nederland zie je dat dan met een sombere blik aankomen,

maar hier is het echt magisch mooi op sommige plekken.

ze zeggen idd ook al dat muskoka 1 van de mooiste plekken op aarde is om de herfstkleuren te zien(ik zit er het hele weekend

Laughing
), en dat kan ik me nu ook echt voorstellen.

lekker het lange thanksgiving weekend up north.

we hebben vanochtend alweer van alles gedaan,

lekker met wat lichte wapens geschoten, een lange wandeling door het bos gemaakt.

alweer een dikke 100 foto's gemaakt.

echt ultiem genieten zonder ook maar iets te merken van de rest van de wereld.

afgelopen weekend was ook al zeer rustig.

dat weekend heb ik weer in port dover doorgebracht.

ik kwam daar om randy te helpen met wat klusjes rond het huis, maar daar kwam niet zo heel veel van terecht.

het leek werkelijk wel een kuuroord, waar je helemaal tot rust komt.

zo hebben we zaterdag avond de hele avond met z'n 3tjes (randy, rebecca zijn ontzettend knappe dochter, en ik) voor de tv gehangen en 3 films achter elkaar gezien.

dus zoals jullie horen krijg ik naast een drukke baan ook nog wel rust.

doordeweeks begint wel wat drukker te worden.

wordt uitgenodigd door mensen om met een stuk of wat jongens naar (ice)hockey te kijken.

best wel gezellig met wat hapjes en drankjes erbij.

verder met wat collegas omhangen en proberen wat nieuwe vrienden te maken.

ben ook nog op een anond naar de niagara falls gereden, want ik wilde dat nog een keer zien met de lichtshow.

voor de komende tijd zal het wel weer wat drukker worden.

zal proberen een eigen plaatsje te vinden, zodat wanneer thomas (mijn neef uit ierland) hier is wij meer ons eigen gang kunnen gaan.

dus zodra daar wat schot in komt laat ik dat wel weer even merken.

groetjes uit een zonnig en gekleurd canada

Reacties

Reacties

Yolanda

Heee Jasper!!
Weeer een verhaal :D
Wat een super mooie foto's,
En wat super om te horen dat je overal zo van geniet ondanks je drukke leventje daar.
Ik hoop dat verder ook alles goed met je gaat!
Geniet ervan.

Veel liefs, Yolanda!

anneke

Goede orgen Jasper.

WAt ben jij een bofkont zeg,wat een prachtige natuur,en wat een mooie herfst kleuren[stukje paradijs]Heerlijk om te horen dat je ze kan genieten van al het schoon .

Jasper als ik jou was zou ik daar lekker blijven,met al die ruimte,en die prachtige natuur.[kom dan een x langs,om dat ook live mee te maken] Wat een wereld,en wat een schepping.

We zijn naar bill gaither concert geweest en dat was ook genieten,wat een zang en ok prachtige stemmen.
Deze zijn ook erg geliefd in canada.

Als ik dan die prachtige ffoto's zie en dan die prachtige stemmen van bill gaithers .
Dan bedenk ik; wat hebben we een machtige God.
Dat we zo van alles mogen genieten.

Ben erg benieuwd naar de winter foto's,zal daar ook prachtig zijn.

Pake en Beppe Garyp

Jasper wat genieten wij van je mooie verhalen,en de foto´s Het is een lust om daar te zijn.Wij hebben de omgeving wel eens gezien maar met deze mooie herfstkleuren niet in een woordt schitterend.Wil je mij het adres van jouw even mailen want omme Hayke zijn broer die werkt bij REINDERS Toronto was weer in garyp,en was nieuwschierig naar jouw ik mail zijn adres en mail adres wel aan jouw doorBeppe vindt vindt dat zo geniet van je vrienden en mooie dochter Jasper wij zien je graag nog eens terug, maar de kans is groot dat wel canadees wordt.Veel succes daar.
groetjes Beppe en Pake

Pake en Beppe Garyp

Jasper hier het adres Jan Haanstra broer van Hayke.
Jan en Gretha Haanstra
P.O.Box 2129 th. oline
Erin ont. NOB.TTO.
Mail haanstra@rogers.com
neem maar eens contact op.

tante Anke

Hoi Jasper,
Wat hast no in oar libben as yn Fryslân. Prachtich datst it sa nei't sin hast. Dit jier fljocht fest om foar dy. Nei sa'n moaie hjerst hoopje ik foar dy datst ek noch in echte Kanadeeske winter meimeitsje silst. Tenei krije wy ek berjocht as't wer in nij ferhaal hast. Sa bliuwe wy op'e hichte. Groetnissen fan de haanstra's út garyp

Jitsie

Heej Jas,

Bin krek in oere werom út Antwerpen.
Haw by Anke west en se hat echt in hiele mooie, leuke en relaxte keamer! Wy hawwe ek in lekker wikein hawn.
No dus wer werom en sjoch ik dyn ferhael en foto's.
Hartstikke moai!
Hâld ús op de hichte en we keep in touch..

Leafs

sytse

Hey Jasper, as ik iot sa sjoch, dan hast eltse moanne noch wat skreaun, klasse , mooi op regel dochs ;-)
mooi dat it goed giet mei dy, ik fyn it knap watst dochst, mooi trochgean sa en as it der befalt mooi der bliuwe , hawwe wy ek in mooi fak^ansjeadreske

hjir giet it allegearre syn gongkje, dyn mem mist Anke fansels en oare wykein giet se der mei wat freonen hinne ( Antwerp)

no juh goed dyn b^est dwaen en oan't skriuws

Anke!!

Heey Lieve broer!!
Nice story!! En hielemaal coole pictures!!
Bin blied dost do et sa nei dyn sin hast der!
Jir gjit et fjirders ek prima. Skoalle is leuk, de sted is leuk en et stappen is echt skitterend haha.
Mar doe sist yn een folle mooier lan!! (raar belgisch toetsenbord, ken dakje net krije :s) Ik hoop dat ik de loterij win, don kom ik by dy!! ;)

Love youu broerke

Pake

Jasper wanneer spreken wij af wanneer je op
skijp bent want wij krijgen haast al wat heimwee.
dan weten wij hoe daar allemaal verloopt wel nieuwschierig he tot horens en tot kijk op skijp
groetjes van Beppe en Pake Garyp

Fam. van Wieren

Heey lieve broer!
Hoe ist mei dy? Lang niks van je gehoord! Druk aant werk of achter de meiden aan ;-) haha...Heb je nog leuke nieuwtjes?
Hier gaat het goed. Doutsen heeft een weekje in het ziekenhuis gelegen en nu gaat het stukken beter. Ze krijgt nu verdikte flesvoeding en weer meer medicijnen. Met de andere 2 gaat het ook goed! Jelmer wordt een echte kleuter. En Jildou een eigenwijze peuter. Heerlijk!
Thomad komt ook bijna toch? Gaan jullie nog samen in een huisje wonen of elk apart?
Nou ik ga nu zometeen naar bed. De kids zijn morgen weer vroeg wakker.
Succes mei alles en hoop snel iets van je te horen!
Leafs Evert, Gerbrich, Jelmer, Jildou en Doutsen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!