jasper-in-canada.reismee.nl

heerlijk genieten.

hey thuisblijvers.

hier gaat alles nog hartstikke goed.

heb het nog altijd ontzettend naar mijn zin.

ik ben 2 week geleden op een date geweest.

ik wist van te voren al dat het nooit iets zou worden,

maar ik kreeg zoveel smsjes van wanneer we een keer een drankje gingen halen dat ik maar heb toegestemd om te komen.

het was wel een gezellige avond lekker met een drankje bij een warm kampvuur.

ook wel fijn gekletst, en een mooie meid.

maar totaal niet mijn type, dus om er aan het einde maar onderuit te komen heb ik gezegd dat het nooit wat kon worden omdat ik over een paar maand vertrek naar het westen en daarna weer terug ga naar NL.

maar toen ik weg ging heb ik toch nog een kus gekregen

Wink
.

het eerste weekend van september was een lang weekend, en ik heb het extra lang gemaakt door de donderdag en vrijdag ervoor ook maar vrij te nemen.

ik ben namelijk met david en nancy en de kids te kamperen geweest in port burwell.

ook waren er 2 andere families mee.

vrienden van david en nancy.

het was echt een heerlijk weekend met veel strand en elke avond een kampvuur met de bijbehorende drankjes erbij.

zoals gewoonlijk gaat het werk ook gewoon door,

en het gaat weer wat beter.

ook al zit er heel traag vooruitgang in.

maar zolang ik mijn werk op een fatsoenlijke manier kan doen vind ik het allemaal wel goed.

vandaag charlie nog even een beetje op stang gejaagd met dat ik mischien wel wat eerder naar het westen ga reizen.

maar volgens charlie mag ik niet weg.

het antwoord wat ik kreeg was dat hij mijn moeders adres wilde hebben zodat hij een brief kon schrijven om te vertellen dat ik hier blijf.

afgelopen weekend was een rustig weekend.

zaterdagavond lekker uit eten geweest naar een lux restaurant in hamilton.

en zondag zijn we naar de badlands geweest.

echt een heel vreemd iets.

net of je op een klein stukje van de maan staat,

dus dat was wel een interessant.

vandaag was weer een gewone werkdag,

vanochtend eerst met charlie gesproken hoe hij de dag in gedachten had,

toen ik hoorde waar iedereen heen moest leek dat vrij onlogisch.

dus toen ik hem zei hoe ik er over dacht kreeg ik gelijk.

normaalweg werd ik zelf ook ingepland, maar sinds de afgelopen weken wordt er niet een hele vaste planning voor mij gemaakt en wordt er gelukkig op vertrouwd dat ik mijn werk goed doe en weet waar ik mee bezig ben.

en dat werkt veel vrijer, en zodoende als ik een klein beetje tijd over heb kan ik wat hulp bieden waar nodig en klussen waar nog een klein dingetje moet gebeuren afmaken.

nou dit was het eerst weer.

groetjes vanuit een zonnig canada

Reacties

Reacties

Gerbrich

Heey brother!
Leuk om weer iets van je te lezen!! Tsjonge, je vermaakt je wel en je ziet ook veel zeg. Leuk om die badlands te zien op de foto's. Ziet er idd heel apart uit.
Maarree.. als je weer een keer een date hebt en het 'klikt' moet je natuurlijk ook even een foto van die mooie meid op je site zetten ;-)) Wij missen dat hier natuurlijk helemaal :-)

Ik vond het laatst zo jammer dat we niet konden skypen...maar wanneer zullen we dat een keer doen? Laat ik je doutsen even zien en de badkamer...enz. Zullen we even wat afspreken? Mail me even wanneer en hoe laat je aanwezig bent dan skypen we even.
Liefs dyn sus + family

Tsjalling en Wendy

Haaaai broertje, ben je op Mars geweest? Wat cool.
Ziet er wel heel mooi uit in ieder geval. Maar hoe zit het die andere meid waar je het over had trouwens?
Mooi dat je zo vertrouwd wordt op je werk, dat is wel een heel groot voordeel.

Nog een dingetje trouwens, ik ben gebeld vanuit Canada, was jij dat?

Jitske

Heej Jas,
prachtige foto's en dan met name idd die van de Badlands! - Lijkt me heel bijzonder daar zo te staan.
Verder kom je al goed voor jezelf op als ik het zo lees. Hartstikke mooi! Ga zo door.
Vind het echt nog steeds fantastisch dat je de stap naar Canada hebt gezet en de ervaring bent aan gegaan. Ben trots op je.
Heb je misschien dit weekend ergens even tijd om te skypen??

Greetz Jit
:-x

Ankee @ Antwerpen

Heeey lieve broer...

Wer een mooi verhaal ;)
Ik ha de eerste 3 dagen skoalle der ol wer opsitten,
ik vermeitsje my jir prima en ha ol een protte minsken kennen leert!! De dagen fleane foarbie!! doe wist natuurlijk wol hoe dot fielt!! haha

Ik sit achter de com op skoalle.. en wur vriendelijk fersocht op te rotten haha dus ik mat der mar wer fantroch!! Sadra iik nei noemer ha, stjoer ik em dy, kest my es belje via skype!!

Love You!!

tine

Goeie Jasper,

Wat in moair ferhalen en wat in nammen - ik ferslach der hast yn-, hie ik it mar earder lêze moatten!
Geweldich datsto dy sa goed fermakkest en dy dêr sa goed trochhinne slachst.
Earjuster binne Jan en ik wer thúskommen fan fakânsje fan La Palma, dêr meie wy graach wêze. Wy ha ek wer 10 dûken makke. Juster even by pake en beppe west, beppe wie aardich op skik en pake ek, dy hat it noch altiten like drok mei de tún en húshalding.
Doch de groeten fan ús oan Therese en Jacke.
Groet fan Jan en Tine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!