jasper-in-canada.reismee.nl

moet maar weer eens een verhaal verzinnen.

hallo allemaal.

het heeft weer even geduurd, maar ik ben er weer.

Ik heb het best wel druk gehad met van alles en nog wat.

op het werk gaat het uitstekend.

maak wel aardig lange weken.

de laatste 3 weken waren 69/ 54/ 54 uur.

heb momenteel zelf een grote bedrijfs bus.

en ben voor de komende 2 week de uitvoerder omdat rob op vakantie gaat, en heb dan naast mijn eigen werk 4 jongens onder mij die ik aan het werk moet houden en controleren of ze hun werk wel goed doen.

daar komt nog bovenop dat de baas zelf volgende week ook nog weg gaat, en ik er dus alleen voor sta.

maar ach ja het zal ook vast wel weer goed komen.

(en daarna meteen om opslach vragen)

naast het werken is er natuurlijk ook nog wel tijd voor andere dingen.

2 week geleden zijn we naar niagara on the lake gegaan om daar wat rond te fietsen.

een machtig mooie omgeving voor een zeer relaxte dag.

heerlijk langs de rivier fietsen en later nog door het kleine dorpje zelf.

later die dag zijn we uit eten geweest in een restaurant met uitzicht over lake ontario, waar je heel in de verte toronto kon zien liggen.

ook thuis was er wel wat te beleven.

het spookte hier namelijk behoorlijk.

we hoorden allemaal voetstapjes en vreemde geluiden op zolder en op het dak,

en dus maar op zoek naar de oorzaak waar dat vandaan komt.

de oorzaak kwam al vrij snel aan het licht.

er zat namelijk een moeder racoon met drie jongen op de zolder, en elke avond rond half 9 gingen ze naar buiten over het dak, vandaar met een klein sprongetje in een boom, en zo naar beneden.

toen dat allemaal uitgezocht was moest er natuurlijk een oplossing komen.

uiteindelijk hebben we maar besloten om de boom om te zagen.

dus zodoende de volgende avond heel stilletjes gewacht tot dat het laatste jong uit de boom was en weg ging.

toen snel de zaag gepakt en maar begonnen met het karwei om de hele boom op te ruimen.

en zodoende was dat probleem ook weer opgelost.

het enige wat er nu nog moet gebeuren is de zolder weer opruimen.

vorig weekend ben ik met josh (een goede vriend van mij van hier) naar een verjaardags feestje geweest van een vriendin van hem.

dat was een zeer gezellige avond waarin ik weer heel veel mensen tegen ben gekomen.

aan het begin van de avond hadden we een band die daar speelde, maar helaas duurde het niet lang voordat we de politie op de stoep hadden die daar een einde aan maakte.

best wel jammer, maar verder nog steeds wel geslaagd.

afgelopen weekend ben ik weer down town hamilton op stap naar hess village.

DE uitgaans straat van hamilton.

dus dat was ook best wel weer een geslaagde avond.

op het gebied van vervoer komt er eindelijk schot in de zaak.

het is nu alleen nog maar wachten op de brief van mijn nl verzekering met mijn aantal schadevrije jaren, (die al onderweg is) en dan is alles als het goed is aan het einde van de week geregeld, en kan jasper in zijn eigen autotje rond rijden.

en geloof mij dat dat een opluchting is.

voor komend weekend staat er een weekend in chesley lake op de planning.

daar komt de hele familie voor 1,5 week bij elkaar, maar ik blijf alleen maar het weekend, omdat ik een beetje onmisbaar ben op het werk :-)

nou dat was het eerst wel weer van deze kant.

groetjes jasper

( en wel ff een reactie plaatsen)

Reacties

Reacties

Steven de Meer

Hoi Jasper,

Zo te horen (lezen), heb je géén spijt om uit Nederland weg te gaan.
Het gaat je goed lees ik allemaal.
Bij UV, gaat het wat minder, moeten veel mensen uit, Wilco, Marten, Edgar, Johannes, Erwin en nog een paar.
Bij Boerman moeten er ook mensen uit, nu al acht man.
Leuk om via deze weg te horen hoe het met je gaat.
MMMMMMMM tja wat zal ik verder nog eens typen??
Ach iets voor de volgende keer.

Groet Steven.

Yolanda

Heee Jasper,

zo te zien heb je het daar heel erg naar je zin :D!
veel werken veel nieuwe mensen leren kennen en volop genieten van de omgeving etc.
mooi dat je het daar zo leuk hebt!

en trouwens ik ben klaar met mijn opleiding!
ga vrijdag naar Italie toe voor 10dagen met een busreis!
en in Augustus ga ik een nieuwe opleiding doen :D

nouu, dat was het wel :P
Geniet ervan !

Liefs, Yolanda

Doede Hendrik

Hej Jasper,

Wat een mooi verhaal, en ook de foto's, echt super mooi!!

Vind het mooi dat het daar allemaal zo goed gaat, en zelfs de mensen daar aan het werk zetten, geweldig!

Ik wens je het aller beste, hoor wel weer van je!

Greatsz Doede H

Doutsen!!

Hey lieve omke!!!
Ik ben geboren!!! Gisteravond om 22.40 uur. Mijn mem probeert je te bellen maar het telefoonnummer klopt niet...
Kijk maar even op onze hyves voor mijn foto's.
Veel liefs,
je omke-sizzer Doutsen Aline

Tsjalling en Wendy

Japiooooooo!!

Zo hoor je tijden niets en nu ineens 2 keer in 3 dagen tijd. Het was leuk je zaterdag even te spreken. Maar ik vraag me wel af waar je Canadese accentje blijft hoor.
Mooi dat het zo goed gaat op je werk enzo.
Grappig trouwens dat Doutsen nu al kan typen, ze is nog maar een dag oud. En dat tussen de huilbuien door. Wij zijn vandaag even bij Gerbrich en Evert geweest om de nieuwe telg in de Van Wieren - Kloosterman familie te zien.

Nou dat was het weer even voor nu.

Groetjes en liefs van de Oosterwolde delegatie.

sytse

no juh even koart
alle sterkte mei alles en goed dast om opslach freegest!

ik sil Mem ris in triuw jaen dat sy ek wat skriuwt.

mooi dast it nei't sin hast

groetnis Sytse

jeltine

no en hjir is mem al, ik wurd wol foart blok set..
moai om even wer wat te sjen en te lêzen en hielendan geweldich dat it sa goed giet dat wol in mem graach hearre fansels. De winkel is no ticht en sa kin ik wat tiid by gerbrich en mei jelmer en jildou trochbringe. Moarn helje ik de bern wer op en dan sille we even nei de mar mei in krokodil want dy hat jelmer al klearlizzen.. en wa mei blaze??? Snein hie ik de bern ek even ophelle sadat evert en gerbrich noch even tegearre wêze koene, jûns tsjin achten bin se nei drachten ta riden en goed twa en in heal oere letter wie doutsen berne, net te leauwen wol?? it is in prachtich popke mei hiel folle swart hier, moast mar gauris de foto's besjen.

folle leafs, mem

Anke :D

Heeey Lieve broer die de baas is by een bouwbedriuw, hoe cool bist doe?!!!!

mooi verhaal!! En wot cool sokke husdierkes...
Nimst ien foar my mei nei Nederlan?? :p

Begjin Augustus krei ik de sleutel fan myn Studio in Antwerpen, don sil ik drok oan et verhusjen. Mem hat vrij sa ost wol lesen hast, dus die sil my helpe.

Wol jammer dost lytse Doutsen no net sjen kest he! Tis san mooi famke!!! echt super (L)
Mar dot komt gauw genoach, want een jier is sammar om!!

Nou broer, good luck he mei baaske spieljen ;)
Set se mar kei hurd oan et wurk hehe!!

Love You (L) xxx dyn suske

Pake en Beppe Garyp

Hoi Jasper bedankt voor het mooie verhaal Het duurt niet lang meer dan ben je DIRECTEUR ( hopen Wij ) Maar zo te horen doe Jij goed je best. Je bent ook al bij Joop en Dorothy geweest Wij hebben de foto gezien de zoon van Dorothy is bij ons geweest.Je Vader is vandaag weer thuis gekomen heeft het heel goed naar zijn zin gehad Nog vanharte gefeliciteerd met kleine Doutsen het is een mooie baby, wij zijn er maandag geweest wij zijn heel blij dat je het er goed naar je zin hebt .
de hartelijke groeten Beppe en Pake

Sandra

Hey Jasper!!

Een verhaal verzinnen nog wel...je zit toch niet alles uit je duim te zuigen he? Nee geintje, hartstikke leuk geschreven, ik zie het zo voor me! Ik hoop volgend jaar of het jaar daarop naar Amerika te gaan (San Bernardino - Florida), met jouw verhalen komt dat ook weer een stuk dichterbij :-).
Zo te horen gaat het daar fantastisch! De wasberen zijn cute!

Zet hem op daar, ben benieuwd naar het volgende verhaal :-).

Groetjes Sandra

Jitske

He Jas! Hier een reactie vanuit Frankrijk. We zouden vanochtend vroeg weg,mr gisternacht toen we van een feestje terugkwamen,kwamen we erachter dat we de koelbox waren vergeten en dus is de accu helemaal leeg.Nu gaan we morgenochtend rond 5uur terug.Gelukkig kan ik hier ff op internet.Harstikke leuk jouw verhalen te lezen.Ben trots op je. En ga zo door! We keep in touche!!

Heel veel liefs Jitske

Matn Bas

Yo Jasper! Bliksem man, wat bisto fier fuot! Hoe krijst it yn'e plasse...
Sûnder gekheid, ik fyn it klasse fan dy datsto dit oandoarst. Alles is nog sa ûnwis foarôf, knap hjer!
En it giet bêst sa te hearren. Ik sil sa no en dan dizze site wol ris opsykje, want ik wol wol wat op'e hichte blieuwe no?
Trouwens, fan my ek nog lokwinske mei de nije omkesizzer (ik ferliciteer dy trouwens nog earder as Gerbrich, dat liket ek nergens op fansels...).
Set 'm op dêr, en genietsje der fan.
Pas goed op dysels baas! Neat dwaan wat ik ek net dwaan soe hin?

Marten

Titia

Hoi Jasper.
Ik hoef niet te vragen of het goed met je gaat. Je verhalen spreken voor zich.
Morgen ga ik je moeder en zus helpen in Antwerpen. Hier zit niemand op me te wachten. Alle jongens zijn de deur uit. Kasper in Londen, Bass in Groningen en Maurits in Frankrijk. Mijn vriend is met zijn dochters in Canada. Ze blijven maar een week en reizen van Toronto naar Quebec met de auto.
Ik hoorde van Sietske dat Thomas plannen heeft om jou te vergezellen daar in Canada. Zo zie ja maar weer dat er veel "reisbloed"in de genen zit.
Jasper, heel veel succes met je werk en doe je de groeten aan Jake en Theresa?
groetjes Titia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!