jasper-in-canada.reismee.nl

daar zijn we dan

en dan ben je er.

lang naar uitgekeken .

ik heb echt gigantisch tegen het afscheid nemen opgekeken.

niet verwacht dat ik het droog zou houden.

volgens mij dringt het nog steeds niet echt door.

echt gewoon raar dat de mensen die normaal dagelijks om je heen zijn,

nu in 1 keer zo ver bij je vandaan zijn.

vandaag de hele dag aan het reizen geweest.

eerst naar amsterdam naar munchen, vervolgens direct door naar toronto.

de lange zit in het vliegtuig zag ik wel tegen op,

maar als je 3 uurtjes slaapt in het vliegtuig scheelt wel.

we hebben prachtig vliegweer gehad.

zo nu en dan een paar plekjes waar het bewolkt was,

voor de kust van labrador was het allemaal nog ijs.

geweldig indrukwekkend om te zien.

en dan nog boven land al die bergen met sneeuw,

bevroren meren en rivieren die begonnen te smelten.

ik heb het geprobeer vast te leggen, maar dat moet je gewoon gezien hebben.

om 14.35 zijn we geland in toronto

nog even de visa regelen, bagage ophalen en dan sta je om 15.00 lokale tijd buiten.

echt ontzettend vlot. ik heb nooit geweten dat het zo snel mogelijk was.

heerlijk weer, het zonnetje scheen, en ik kon lekker in shirt staan wachten op debbie die mij van het vliegveld af haalde.

al met al een heerlijke reis gehad.

groetjes jasper

ps de foto's komen wel op de hyves want moet nog ff zien hoe ik ze op deze site moet krijgen

Reacties

Reacties

Sandra

Heey!

Ja, het was een goede dag om te reizen! Ik ben ook veilig aangekomen op mijn kamer! Ik kan je vertellen, toronto is grooooooooot! Ik ga nu lekker mijn bed in duiken!

XXX je reismaatje!

Sytse

hey ouwe reus,
hoe staat het daar in Canada, mooi dast in "noflike reis" hawn hast.
no even akklimatisearje en dan mar oan'e slag.
ik wol noch wol evn sizze dat ik it hiel stoer en dapper fyn dast trochset hast.
in hiel soart sterkte en sukses

Maureen

Super Jasper!!!!!!!!!!!
Heel veel plezier!!!!

Ruben

Echt vet zon reis ^_^ en nu nog keihard chillen daar.

Veel plezier daar man.

Hester

Mooi dat je veilig aangekomen bent!! Heel veel plezier daar!!

Jeltine

Bin bliid wat fan dy te hearren en hoopje dast dy goed fielst mar d没 hast earst f锚st gen么ch yndrukken te ferwurkje no'st der ien kear bist. We misse dy no al mar gunne it dy dast der in geweldige tiid ha silst...
folle leafs memmy

Yolanda

Gelukkig ben je goed overgekomen !
nu komen de eerste dagen je tegemoet, je zal wel veel nieuwe indrukken krijgen..
nou geniet ervan en pas goed op jezelf!

Veel liefs, Yolanda!

Sandra

Fijn dat je heelhuids aangekomen bent daar ;-)!! Ben heel benieuwd naar je komende verhalen, en zit hier stiekem jaloers te zijn :-D.

Groetjes Sandra

Anke

Heeey Broerke!!

Mooi dost nog even smst hast juster, ksiet namelijk op schiermonnikoog hiel zielig te w猫zen dot ik die net nei schiphol bringe koe! :(
Et fielt wol hiel apart dost no fot bist. Ik ha et nog net echt troch dost pos oer een jier wer komst. Foar mien gevoel bist no oan et wurk en bist der om jelve 5en wer!! Mar dot is net saaa...

Hey ost do oer een jier werrom bist, don bin ik Belg haha, wol vet h猫! (nja mat eerst mien examens mar es helje!) Mendje ha ik de eerste twa examens, mast mar even oan my tinke don!
Ik hald dy wol even op de hichte fan hoe et gong is ensa!

Love You

marten

ey broerke en nog leuk daaro dijne armbandje is ook weer terug gevonde hiero op straat ik denk dak em wel ff stuur 3n anders mem wel ofzo :P folle suc7 en leuk jier.
love ya haha ;p

Dyn Famkuh

Heeej Skot!!!

Geweldich dasto sa snel in nei ferhael op de side setten hast. Harstikke leuk om dat te lezen. Hast goed dien. En de foto's binne ek moai!!
Tige tank dasto justerjun noch efkes skille hast - Dat hat my goed dien. It giet sawisa wol goed hjer =) Haw allegearre minsken dy't op my passe wolle, haha ;P
Dyn earmban is idd wer werom.

Hald fan dy!
xXx
We keep in touch

Fam.vanWieren ;-)

Heeey brother!!
Super om wat van je te horen!! En ook leuk dat we even kunnen zien waar je op dit moment verblijft.
Mis je ons al ;-) ? Of heb je het druk genoeg met alle nieuwe indrukken? Heb je nog leuke dingen gedaan? Leuke mensen ontmoet?
Nou we blijven je volgen hoor!!!
Rustig aan en heeeeeeeel veel plezier en suc6 met alles!
Love you!

Thomas

Wassup my canadian monkey friend.
Don't forget my moose fur coat. ;-)

anneke

hallo Jasper;
Blij om te horen dat alles goed is gegaan,en dat je goed aangekomen bent.

Ja,alles is groot en ver,maar mooi.
Hoop dat je ,je daar gauw thuis mag voelen,en van alles kan en mag genieten.
Ben erg blij je je goed aangekomen bent
Love you,and me God bless you

Berend en Marjan

Hee Leave!!

Mooi dast een goeie reis hast han en dast goed oan kwam bist. Lieket mooi die foto's en hast et ek net sa slecht troffen mei et h没ske werst eerst blowst ;).

Hiel folle plezier der en goed op die self passe h茅. Wy tinke oan die!!

Knuffel en een hiele dikke t没t fan us. LOVE YOU

pake en beppe

hoi jasper ik hoop dat it dy goed giet jonkje
wy hoopje dast dyn draai d锚r fine silst...

folle leafs fan pake en beppe

Tsjalling

Jaaaaasper, hoi!

Beetje late reactie maar goed, ik ben niet zo intermobiel meer de laatste tijd. Krijg pas in Juni m'n nieuwe modem helaas. Maar mooi dat je goed bent aangekomen. Ik heb ook nog een leuk nieuwtje maar
daar mail ik je nog wel ff over binnenkort.
Groetnis dyn grutte broeder, love you!!

Jeltine

pake en beppen ha yn it sikenh没s achter de kompjuter sitten om dizze site te sjen. leuk he??

hoe is't mei dy? groetsjes, mem

marga

hey jasper,

Ik heb je verhaal gelezen en ben blij dat je veilig bent aangekomen. Helaas ben ik er niet aan toe gekomen om nog afscheid van je te nemen maar ik heb je die zondag,s nog gezien dus we hebben toen nog ff gekletst.
Het gaat je goed daar en ik hou de site in de gaten.
Groetjes van ons allemaal en je kaart komt wel naar je toe.

Anke

Jas ik mis dy, komst ol hast wer werrom??
hehe

Wat een super coole foto's!!!! Oh der wol ik ek nog es hinne!

Ik ha hjoed mien eerste 2 examens hoan, draamaaaaaa...
Ik miende dot ik et wol helje soe, mar ha nou echt mien twiefels :(, nja mar eem de oare 5 examens 么f wachtsje.
Ik hald dy wol op de hichtee :p

LOVE YOU ;)

Gerbrich

Heeey broerke!!
Hoe ist mei dy?? Sa te sjen hast al hiele moaie dingen sjoen! Moaie foto's hear!
Bist al in bytsje op syk nei wurk? Of wolst earst noch efkes alles 'ferkenne'?
No, wy hoopje snel wer wat fan dy te hearen!
Leafs dyn grutte sus ;-)

p.s. mei de badkeamer gjit it goed hear! heit hat foardat hy fuort gong is de wc noch ferhege en moarn en woansdei komt Jan wer langs te tegeljen. Hy sil moarn de wand ofmeitsje en woansdei sil hy de flier lizze. Dus it einde is yn sicht!! :-))

anna

Ik vroeg me al af wanneer je nu ook alweer zou vertrekken en dan is het al zover. Mooi dat je goed aangekomen bent en ik zal je verhalen vast wel een beetje bij houden! lijkt me echt spannend. in je eentje in het groote amerika!

veel plezier

gr anna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!