jasper-in-canada.reismee.nl

nog een paar nachtjes

nog een paar nachtjes dan is het zover.

ik dacht dat ik al bijna alles klaar had maar kom steeds achter meer kleine dingetje die nog 'snel even' moeten gebeuren.

achterna zit er altijd meer tijd in.

maar ik moet er nog een paar mooie dagen van maken.

zaterdag een kleine goodbey party.

eerst met jitske en mijn familie te eten in casa del brazil.

daarna nog wat vrienden thuis uitgenodigd voor een gezellige avond.

zondag, maandag en dinsdag nog even bij wat familie langs.

afschijd nemen enz.

koffers pakken. check check dubbel check.

woensdag morgen om 5 uur rijden richting schiphol.

om 21 uur nederlandse tijd, 15 uur lokale tijd land ik tenslotte op toronto pearson international airport.

ik hoop jullie dan zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen van de hele reis.

maar zal waarschijnlijk wel een saai verhaal worden aangezien er over 9 uur vliegen weinig interessants iste vertellen.

maar mischien een paar interessante foto's ter opvrolijking

groetjes jasper

Reacties

Reacties

Hester

Hey Jasper!!

Spannend heh! Nou komt het toch wel heel dichtbij die grote reis! Het zal wel dubbel zijn zo vlak van te voren. Aan de ene kant heel spannend en leuk, maar ook wel moeilijk lijkt me om iedereen hier achter te laten!
Leuk dat je zaterdagavond nog een afscheidsfeestje houdt, ik denk dat ik ook nog wel even langs kom wippen om je nog ff persoonlijk een hele goede reis te wensen. Maar iig ook al ff via deze weg:
EEN HELE GOEDE REIS GEWENST!!!!
en ik zal goed op je meisje passen ;)

Gerbrich

Oooooohhhhhhh broerke!!
Net te leauwen, wat gjit it no hurd!!! Kin my net foarstelle datst straks in jier lang fuort bist! Wy sille dy seker misse!!! Net allinne dyn timmerman-kwaliteiten hear, mar ek dyn gesellichheid, sniksnik :-(
Moast us goed op de hichte halde fan wer 'st straks hieltyd bist en watst dochst hear! Wy wolle sa yn gedachten ek in bytsje mei reisje yn Canada :-)
En du kinst dyn nije omke-sizzer net iens sjen oer 2,5 maand! Mar ik sil dy moaie foto's stjoere, okey?!

Suc6 mei it pakken, net te let begjinne hear! Kinst better no al stadich oan dingen ynpakke oars ferjist straks de helte, dy kennende, haha :-))
Wy sille saterdei earst noch efkes lekker te iten mei syn allen, ha der sin yn!
Oant (moarn en) saterdei!
Dikke tut fan dyn sus + fam.

Sandra

Jah, duurt nu echt niet lang in! Ik kan bijna niet meer wachten!!

Ik zie je woensdag :D!

XXXX

Eppie

jeetje meina.... dan al wat gaat dat snel ... maar je gaat niet weg voor dat we aheid genomen hebben natuurlijk en een feestje vieren hihih lol:P:P zie je zaterdag maatje tot snel....

groetjes je timmer maatje

Steven de Meer

He Jasper, ik zal je missen.
Het was altijd zo leuk me jou in de woningen.
Hoop dat je daar een leuke tijd hebt.
Groetjes Steven.

Franca

Heeey Jasper!

Tsjonge jonge, wat gaat het dan ineens snel heh!
Maar ik weet zeker, je gaat een super tijd tegemoet. Af en toe vast een dipje, maar daar kom je wel weer bovenop. :-) In ieder geval wens ik jou een hele goede reis en aankomst. Geniet ervan! Ik hou je site in de gaten! En zit er niet over in, we zullen goed op Jitske passen! :-)

Groetjes Franca.

Frank en Chantal

Ey Jasper,

Wij wensen je heel veel plezier en succes in Canada. Geniet er van!
We zien je verhalen en foto's graag op deze site te gemoet!
Al vast een hele goede vlucht!
Over een jaartje komen we jullie kant op om je verhalen in het echt aan te horen :D

Groetjes, vanuit Utrecht!!

Afke Baukje

En der gjit t folgende familielid nei t butenlan! Pake en beppe fyne it fast net sa moai, mar it wurdt foar dy fast in prachtige reis en ervaring!

Succes mei ynpakken, feestfieren en in goeie flucht. Geniet der fan! Das it aller belangrykst. Ik bin beneid nei de foto's.

Groetsjes ut Australie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!