jasper-in-canada.reismee.nl

ik ben jullie nog niet vergeten

Hallo allemaal.

Over een dikke maand is het dan zover.

Dan ga ik Nederland verlaten voor een jaar

Wink
.

Het begint nu best spannend te worden.

Er moeten nog een paar dingetjes geregeld worden,

maar dat gaat allemaal wel goed komen.

Er moet nog wel even nagedacht worden over wat er allemaal mee moet,

want ik mag helaas maar 23 kilo mee nemen

Frown
.

Natuurlijk kan ik in Canada ookwel van alles kopen dus dat is alweer een hele opluchting

Laughing
.

De vlucht is geboekt op woensdag 13 mei.

Dat wordt om half 4 's ochtends op staan om mij klaar te maken voor vertrek.

Rond 5 uur ongeveer vertrekken richting schiphol,

waar ik dan om 6:55uur ingechecked moet hebben.

Ik vlieg om 8:55 richting Munchen (Duitsland) om vanaf daar door te vliegen op Toronto.

Als het goed is kom ik dan om 15:00 (lokale tijd) aan in Canada!

Maar voor het zover is eerst nog maar een afscheidsparty organiseren

Laughing
.

groetjes jasper

Reacties

Reacties

Sandra

Heey reismaatje!

Jah, het is bijna zo ver! Ik heb er zoveel zin in!!!!! Eindelijk naar Canada! Voor mij is alle het geregel klaar! Ik heb mijn visum binnen (vrijdag :D) en ik heb definitief een kamer in hartje Toronto :D!

We contacten nog!!

Kus!

Jitske

Aaaah Skattie!!
It komt snel tichterby, moar it komt allegearre goed!!
Dy dinkjes dy ast noch regelje moast ensa =)
Take care =D Om al een beetje in de sferen te komen, haha.

Luv you

Sandra

Het komt nou wel snel dichterbij ja, toch leuk om zo op de hoogte gehouden te worden :)!

anneke

hoi,jongen.

Heerlijk zeg,wat gaat het nu snel he,maar heerlijk,een jaar ff weg.Ben wel een beetje jaloers.
Nog veel plezier met de laaste voorbereidingen.

Pake en Beppe

Jasper wij wensen jouw een hele en mooie leersame tijd in Canada wij houden contact ,Als je nog een keer naar de Fam. daar wil.
veel liefs van Beppe en Pake

Ruben

Yo Jasper ;)
Veel plezier in het onveilig maken van Canada. Misschien word je op een dag benoemd tot Lumberjack van Canada :D
Ik heb mn emailadres achter gelaten zodat ik van alle stoute verhaaltjes mee kan genieten.

Ruben,

yolanda

Ik ben trots op je dat je dit doet,
Er staat een mooie tijd voor je tegemoet!
ennnn ik ga je zeker volgen :D

Lieeeeeeeeeeefs! (K)

Anke

Ahh broerkee :D

Wot sist do my misse!!!!!
:p

Ma ik dy ek :(
Ik kom gewoan ek nei canada os au pair ofsa!
hehe bist nog net fan my ôf :p

Love You

Doede Hendrik

Hej Jasper,

Ik vind het echt geweldig dat jij dit allemaal aandurfd, petje af!!
Wens jou een hele mooie en leerzame tijd toe in Canada!!!

Take care!

Goede reis!!!

Mvg. Doede Hendrik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!