jasper-in-canada.reismee.nl

de planning

Hallo allemaal.

Dit is wel even wennen, en nadenken wat ik moet vertellen.

Om maar ergens van start te gaan eerst maar de plannen.

In mei 2009 hoop ik te vertrekken naar Canada, om daar vervolgens rond te reizen.

Ik begin aan mijn avontuurvlakbij toronto en hoop in februari/maart 2010 in vancouver te zijn voor de olympische spelen.

In het begin wil ik eerst een paar week bij toronto blijven om even om te schakelen en een paar weken aan het werk om een buffer op te bouwen.

Dan naongeveer 6weken wil ik verder reizen.

Waarheen weet ik nog niet.

Zoals ik het nu heb uitgedacht wil ik demensen daar vragen naar plaatsen die de moeite waard zijn om te zien.

Om zo het onbekende in te reizen.

Hoe lang ik op die plaatsen blijf hangt af van de financiele situatie,werk

en de omgeving.

Maar voor het zover is moeten er wat dingen geregeld worden.

Gelukkig heb ik mijn visa al geregeld.

nu nog verzekering

werk en verblijf

vliegticket

Een paar websites die mij daar enorm bij hebben geholpen zijn

  1. http://www.canadabc.nl/
  2. http://www.wereldwijzer.nl/

Dus daar heb ik het volste vertrouwen in dat dat goed komt.

Tot zover dit bericht.

M.V.G

jasper

Reacties

Reacties

hester

Hey Jasper!

Leuk zon site! Hebben Franca en ik ook gehad toen wij op Curacao zaten. Kunnen we mooi een beetje in de gaten houden wat je daar allemaal uitspookt! Ik ga hem zeker volgen. Voor nu eerst nog maar veel succes met regelen van je reis!

groetjes Hester

Tsjalling

Japiooooooo!!

Ik zet deze pagina vast bij mijn favorieten, dan vergeet ik het ook niet.
Ik ga dit niet doen als ik in Nieuw Zeeland zit hoor, veel te veel werk en dan gaan jullie me niet eens missen.

Groetjes
Dyn grutte broer

Jitske

Hey Hester!

Wat leuk dasto ek in reaksje op de side hast. :)
Jasper, it is noch net safier.
Moar it duorret ek net lang mear!
Ik fyn it super dasto dit dochst. Súkses mei it regeljen fan de dingen. En haw dyn site ek al by de favorieten hjer! Hielemaal leuk, bin beneid nei de foto´s strax...

xx
Jitsie

Sandra

You go boy, letterlijk zelfs :-D.
Probeer ook een foto te maken van een Grizzlybeer, dat hoort gewoon echt bij Canada...Veel plezier daar alvast!

Groetjes Sandra

sytse

hey Jasper,
no juh "just go for it!" as sok sawat.
eins is Canada ek hast Fryslân sa'n soart friezen wenje dêr. Neffens my kinst gewoan frysk praaten bliuwe

groetnis Sytse

Gerbrich

Heey little brother!!
Echt super wat je gaat doen hoor! Bin trots op myn lytse broerke ;)
Wij zullen je site zeker gaan volgen hoor!!
Suc6 met alle voorbereidingen!!!

grietje

Echt petje af voor je dat je dat kunt zo lang van huis af weg bij je familie en je vriendin.
Ik had het echt niet gekund
Ik wens je heel veel reis plezier en hou zeker je site in de gaten

gr grietje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!