jasper-in-canada.reismee.nl

klein berichtje uit florida.

weer ff een klein verhaaltje,

maar nu uit bradenton florida.

een heerlijk zonnige bestemming.

we zijn afgelopen donderdag om 17.00 uur vertrokken, en zijn aan 1 stuk doorgereden met een paar korte stopjes om even te eten of brandstof te halen.

nancy heeft tot windsor gereden.

daar zijn we de grens overgestoken naar detroit michigan.

vandaar hebben we de hele rit op highway i-75 gereden richting het zuiden.

dat was van michican door ohio, kentucky, tennessee, georgia en dan florida.

een aardig lange rit, en we kwamen aan op vrijdag om 19.30 in bradenton.

dus om jullie het rekenen te besparen, 26,5 uur.

maar echt wel de moeite waard.

wat een heerlijke wereld hier.

alles gaat gewoon relaxt zijn gangetje.

je wordt zochtends wakker met de zon door je ramen, en vers geplukte sinaasappelen die de hier rechtstreeks van de bomen komen.

beter kun je het niet krijgen.

verder lopen we de hele dag lekker in de korte broek en t-shirt rond.

en hebben we elke dag wel wat te doen.

de eerste 2 dagen lekker in het zwembad rond gedobberd.

maandag zijn we vertrokken naar fort myers waar we bij nancy haar broer logeerden

we zijn daar te winkelen geweest. en hebben een dag op sanibel island doorgebracht.

we zijn met een kano een door een reservaat gevaren.

was echt geweldig mooi.

helaas is mijn camera niet waterdicht, dus durfde ik m niet mee te nemen.

woensdagavond zijn we weer richting bradenton gereden.

donderdag zijn we de hele dag op anne maria island geweest.

van alles gezien, en heerlijk uitgewaaid op de pier.

nu nog een paar dagen lekker genieten en maar zien wat we nog gaan doen.

zondag rijden we helaas weer richting huis.

maar dan rijden we niet aan 1 stuk door, maar blijven we halverwege ergens overnachten.

nou dat was het eerst wel weer.

groetjes en heel veel lies uit een zonnig florida

Cool

Jit

Heej Jas!

Leuk verhaal en mooie foto's.
Zulke dieren zie je hier allemaal niet.
En als je nou eens zo'n autootje voor me meebracht naar Nederland (Wel met casettedack dan heh ;) :p ). Hahaha. Daar kan ik gewoon onderdoor lopen man.

Sjeetje, wat geweldig en mooi allemaal!
Echt fantastische ervaringen levert die reis naar Canada jou op.
Het weer in Florida lijkt me ook heeeerrrrlijk.
Het zonnetje schijnt hier wel wat in Grunn, maar het is nog veel te vroeg voor een korte broek en t-shirt. :(

Nou toedels!
xje

Gerbrich

heeey broer!!

Tsjonge, jonge, je wilt ons echt wel jaloers maken met zulke verhalen en zulke geweldige foto's of niet?!!! :-)
Ik kan me niet voorstellen hoe jij daar leeft... het leven daar lijkt heel anders dan hier in (het natuurlijk ook wel moaie) fryslan.
Je geniet volop zo te lezen. Ook leuk dat je even op de foto staat met de fam. rumph. Heb ik ook even een beeld bij wie je nu woont. Heb nancy alleen een keer voor de camera bij het skypen langs zien lopen.

Ik word telkens 'banger' dat we je niet zo vaak meer terug zien in Fryslan....... Wat bist fan plan?
Maar ik moet dan maar denken aan de voordelen; kunnen we lekker een keer op vakantie naar canada!
Hahaha...ik draaf nu wel een beetje door hè?!
Hey have fun en oant sjen/horens! ;-)

Leafs ger

Anke

Heyy Lieve Broer!

Wat in avonturen belibbest du dèr!! Skitterend!
Ken net wachtsje om es nei Canada!! Dat wurd big fun! Hast du ol een lotto lot kocht? of wie et in oar soart lot? Nja ost mar een lot kocht hast en een pear miljoentsjes winst ;), don gjin we keihurd op stap yn Canadaa haha.

Et is jir trouwens ek prachtig waar :D, net sa waarm os by jim natuurlijk, mar wol even 17/18 graden! Lovely.

Marjaa fjirder ha ik net folle te vertellen, we ha olle verhalen fannewike op skype ol dien :P. Oja juster jonne nei een euro party west! Zalig, olle bier (kriek), frisdrank en broadsjes hotdog een euro en mixkes 2 euro :D Ideaal jontsje op stap dus ;). Ha my wol wer fermakke (foto's sille moarn wol wer op facebook stean :p).

Nou brother,
chillse nog mar even op dyn lèste dei Florida!
en goeie reis wer werrom!!

Xxxxxxxx Anke